ul. Hryniewieckiego 1, 70-606 Szczecin
tel. 501 799 326, 506 159 247
dgauto@dgauto.pl   www.dgauto.pl

ROZBIŁEŚ SAMOCHÓD ?

NIE MARTW SIĘ. ZAJMIEMY SIĘ WSZYSTKIM ZA CIEBIE !

ŻADNA NAPRAWA NIE JEST DLA NAS PROBLEMEM !




Zgłaszanie szkód komunikacyjnych

     Szkody komunikacyjne można zgłaszać w wybranych warsztatach bezpośrednio, bez potrzeby oględzin dokonywanych przez rzeczoznawcę firmy ubezpieczeniowej. Sposób ten jest bezpośrednio związany z wiarygodnym postrzeganiem firmy naprawczej przez ubezpieczyciela. Jasnym jest, że powierzenie zgłaszania szkód komunikacyjnych (czy z AutoCasco, czy z OC sprawcy) warsztatowi, wiąże się z pewnego rodzaju odpowiedzialnością, którą musi cechować się zakład blacharsko-lakierniczy, w którym można zgłosić szkodę. Przedstawiciel takiego warsztatu przejmuje na siebie część obowiązków likwidatora i rzeczoznawcy zarazem. Taki sposób zgłoszenia szkody nazywany jest „samolikwidacją” Nie zawsze jednak z takiego sposobu można skorzystać, ponieważ nie każde Towarzystwo Ubezpieczeniowe honoruje taką metodę.

Osoba zgłaszająca szkodę bezpośrednio w warsztacie oszczędza czas:
1. Nie musi czekać na rzeczoznawcę z firmy ubezpieczeniowej (chyba, że szczególne warunki OWU mówią inaczej)
2. Nie czeka na wynik oględzin w postaci kalkulacji/protokołu oględzin
3. Wszystkie formalności załatwia w jednym miejscu (bez konieczności jeżdżenia do ubezpieczyciela)

Chcesz zgłosić szkodę komunikacyjną ?
Zapraszamy! Zadzwoń: 501 799 326 lub 506 159 247

Pamiętać warto, że zawsze możesz upoważnić  naszą firmę do reprezentowania siebie przed konkretnym Towarzystwem Ubezpieczeniowym i wówczas załatwimy wszystko za Ciebie.

Likwidacja szkody komunikacyjnej

Likwidowanie szkody komunikacyjnej przez doświadczony zakład napraw samochodów wiąże się z wielką oszczędnością czasu dla osoby, której auto jest naprawiane.

Likwidacja szkody wiąże się z następującymi krokami:
1. zgłoszeniem szkody,
2. skompletowaniem dokumentów szkody, przede wszystkim potrzebujemy:
– kosztorysu/protokołu oględzin z firmy ubezpieczeniowej
– upoważnienia od głównego właściciela samochodu do rozliczenia bezgotówkowego i zajmowania się sprawą
– upoważnień od pozostałych właścicieli (jeżeli występują)
3. naszymi oględzinami pojazdu (jeżeli nie były przez nas wykonane w ramach zgłoszenia szkody) lub zgłoszeniem do oględzin dodatkowych uszkodzeń pojazdu pozostających w związku z przedmiotową szkodą.
4. zamówieniem potrzebnych do naprawy części zamiennych
5. ustalenie terminu naprawy
6. naprawa samochodu
7. kontrola jakości
8. odbiór auta
9. rozliczenie bezgotówkowe z firmą ubezpieczeniową

 


Strona: 1 2

Strona główna|Promocje|O Firmie|Oferta|Kontakt
Projekt i wykonanie mmcreation.pl DG Auto Gąsiorowski Sp. j. | Copyright © 2012